Get Adobe Flash player

 

SZ.1.22.23

Żyrafa i szakal w przedszkolu - założenia porozumienia bez przemocy w praktyce nauczyciela.

 

SZ.2.22.23

Higiena i emisja głosu – cykl 5 spotkań.

 

SZ.3.22.23

Happiness at school – szczęście w szkole.

 

SZ.4.22.23

Kreska, rytm i kropka dla dzieci ze szkoły, przedszkola i żłobka - Część I jesień-zima.

 

SZ.5.22.23

AAC – Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą?

 

SZ.6.22.23

Szczęśliwy rodzic to szczęśliwe dziecko - cykl autorskich warsztatów dla nauczycieli – cykl 10 spotkań

 

SZ.7.22.23

Edukacja inkluzywna - jak wykorzystać różnorodność zespołu klasowego na rzecz optymalizowania rozwoju każdego z uczniów.

 

SZ.8.22.23

EKSPANDER – LINKA TUBINGOWA – guma oporowa jako alternatywa dla ćwiczeń na siłowni.

 

SZ.9.22.23

Język empatii NVC (Porozumienie bez przemocy), jako narzędzie budowania współpracy oraz dbania o własne granice.

 

SZ.10.22.23

Talenty i trendy w edukacji i na rynku pracy przyszłości – kompetencje przyszłości.

 

SZ.11.22.23

Pozytywna dyscyplina w szkole i w przedszkolu.

 

SZ.12.22.23

Kreska, rytm i kropka dla dzieci ze szkoły, przedszkola i żłobka - Cz. II wiosna-lato

 

SZ.13.22.23

Sztuka uważności - techniki mindfulness w życiu i szkole.

 

SZ.14.22.23

TRX – Ćwiczenia z oporem własnego ciała jako alternatywa ćwiczeń na siłowni – warsztaty dla nauczycieli do prowadzenia zajęć z uczniami na lekcji wychowania fizycznego.