W ramach nowego modelu wspomagania oferujemy długofalową współpracę z konkretną placówką oświatową, przy założeniach:
- Wspomaganie adresowane jest do placówki jako organizacji, odpowiedzialnej za własny rozwój.
- Wsparcie placówki z uwzględnieniem zadań wynikających z polityki oświatowej państwa, jak również pomoc w rozwiązywaniu jej specyficznych problemów w oparciu o diagnozę potrzeb – priorytet potrzeb rozwojowych.
- Pomoc w zaplanowaniu, wdrożeniu oraz podsumowaniu działań służących rozwiązaniu zdiagnozowanych problemów.
- Wspomaganie blisko placówki, współpraca i samokształcenie z zachowaniem pełnej autonomii placówek.
Realizacja zadań przez doradców metodycznych w projekcie „Szkoła Trenerów Procesu Wspomagania” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wdrożenie kompleksowego systemu wspomagania placówki, w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych uczniów: matematyczno – przyrodniczych, cyfrowych (TIK), porozumiewaniu się w języku angielskim, postaw – innowacyjności, kreatywności i pracy zespołowej, umiejętności uczenia się – poprzez nauczanie eksperymentalne i doświadczanie.
Korzyści dla Twojej szkoły/placówki
- Wsparcie organizacyjne i merytoryczne przez Trenera Procesu Wspomagania w procesie kompleksowego wspomagana od diagnozy potrzeb, poprzez formy wsparcia, monitoring i podsumowanie.
- Spójność działań rady pedagogicznej i wzrost motywacji do podejmowania rozwiązań na rzecz wzajemnego rozwoju.
- Trwałe zmiany jakościowe w wybranym obszarze funkcjonowania szkoły/placówki.
- Zwiększenie satysfakcji uczniów i ich rodziców
Kontakt: Renata Czapczyńska dyrektor Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego w Polkowicach
Tel. 603087782
Adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.